10 نكته عكاسي با موبايل قسمت دوم

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

10 نكته عكاسي با موبايل قسمت دوم

با ثبت عناصر بي همتاي آن محيط مشابه غذا، نوع پوشش، اماكن مهم در تصاوير خويش جنبه‎هاي بصري عكس ها را افزايش دهيد و نزاكت آن مكان را متمايز كنيد و به سايرين پرتو دهيد.

3) از زوايايي متفاوت عكس بگيريد

قبل از اختناق دادن دكمه شاتر  دوربين  انديشه كنيد. برده اين وسوسه نشويد كه چندين عكس سريعا بگيريد كه در سرانجام همه آن ها با يكديگر فرقي ندارند. همه صجنه را دلخواه قرار دهيد و موعد برگزيدن پرسپكتيو به شكلي متفاوت انديشه كنيد. جالب ترين محيط‌ براي عكاسي مي تواند بالاي يك برج يا حتي از ذيل يك راه پله‎هاي پيچ در پيچ باشد.

زماني كه موقعيت دوربين خويش را تغيير مي‎دهيد توان و سطح تخيل شما در عكاسي اغلب مي‎شود و مي‎توانيد عكسي متفاوت ثبت كنيد. گوشي هوشمند خويش را بالاي راز بگيريد، دوربين را براي دريافت عكس روي پا پيمان دهيد يا حتي آن را روي چمن‎زار بگذاريد تا از يك نگرش متفاوت عكس بگيريد. زيبايي اندازه جمع و جور دوربين اين است كه به شما اجازه مي‎دهد اگر دستتان لرزش نداشته باشد (يا حتي مي‎توانيد از سه پايه استفاده كنيد) تصاويري از زواياي بسيار گوناگون بگيريد.

4) از شرايط نورپردازي براي دراماتيك‎تر كردن عكس ها خويش بهره‌گيري كنيد آتليه عكاسي نوزاد

نورپردازي گرد از مهمترين عوامل در عكاسي است كه خوب يا بد بودن يك عكس را مشخص مي‎كند و همچنين يكي از ساده‎ترين راه‎ها براي بالا بردن سطح تاثيرگذاري عكاسي با موبايل است. دوربين گوشي‎هاي هوشمند بهترين عكس‎ها را در شرايط نورپردازي طبيعي مي‎گيرند، چون نتيجه پيشه ثبت تصاويري با جزئيات شارپ و رنگ‎هاي شفاف است كه انگاري از قاب تصوير سرريز مي‎شوند. موعد تركيب‎بندي تصوير خود پروا كنيد كه چطور نور و سايه در تصادف با يكديگر قرار مي‎گيرند و كنتراست به وجود مي‎آورند و از آن براي ثبت تصاويري پوياتر كاربرد كنيد.كودك سالن تولد كودك 

عكاسي با يك گوشي هوشمند در محيط‎هاي تاريك و ناچيز نور مي‎تواند سخت‎تر باشد ولي اين عامل نمي‎تواند جلوي ثبت تصاويري عالي را بگيرد. جلوي خويش را بگيريد و از فلاش دوربين كاربرد نكنيد چون اغلب اوقات قبل مقوله را بيش از كران صريح مي‎كند. وارد حالت عكاسي دستي دوربين شويد و سرعت شاتر و تنظيمات ايزو را تغيير دهيد تا شانس شما براي ثبت تصاويري عالي در محيط‎هاي كم نور و تاريك بيشتر شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.