با بهترين اپ هاي ويرايش عكس همراه باشيد قسمت اول

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

با بهترين اپ هاي ويرايش عكس همراه باشيد قسمت اول

بيشتر عكاسان براي آن كه بتوانند تصاوير خوبي به ثبت برسانند پس از تصويربرداري، آن را ويرايش كرده تا زيبايي تصوير پيشين را به حداكثر برسانند. زيرا تصاوير به شكل معمول هنري نيستند و نياز است تا ويرايشي صورت گيرد. عكاسي كودك
علاقه‌مندان به عكاسي بشتابند! در اينجا به معرفي ۱۲ اپليكيشن ويرايش عكس براي اندرويد و iOS مي‌پردازيم كه داراي محيطي ساده و جذاب و در عين حال قدرتمند هستند. عكاسي نوزاد
امروزه به لطف پيشرفت‌هاي چشم‌گير دستگاه‌هاي هوشمند، همه افراد مي‌توانند با يك گوشي يا تبلت ساده، عكس‌برداري كنند. با وجود اينكه دوربين گوشي‌هاي هوشمند از نظر سخت‌افزاري و از بعد نرم‌افزاري پيشرفت‌هاي زيادي داشته‌ است، اما هنوز هم كيفيت عكس‌ها به عوامل ديگري وابستگي دارد كه بسياري از كاربران نسبت به آن بي‌اطلاع هستند.

برنامه‌هاي متعددي براي ويرايش تصاوير در اندرويد و iOS وجود دارند كه امتحان كردن همه آن‌ها، چندان منطقي به نظر نمي‌رسد. مهم‌ترين فاكتوري كه براي ويرايش تصاوير نياز داريد، خلاقيت بالا در ايده‌پردازي براي ايجاد جلوه‌هاي تصويري منحصر به فرد است. حال اگر ابزار مناسب و صحيح را هم در اختيار داشته باشيد، ديگر هيچ مشكلي وجود نخواهد داشت!

در ميان نرم افزارهاي متعددي كه به منظور ويرايش تصاوير عرضه شده‌اند، تعداد انگشت‌شماري از آنان امتحان خود را پس داده و محبوبيت بسيار بالايي را در گوگل پلي (Google Play) و اپ استور (App Store) متوجه خود ساخته‌اند. در اين مطلب قصد داريم با معرفي ۱۲ اپليكيشن ويرايش عكس، شما علاقه‌مندان به هنر عكاسي را به وجد آوريم! آيا قصد داريد كه به عكس‌هاي خود جلوه‌اي كارتوني بدهيد و يا اينكه آنان را به تصاوير كلاسيك تبديل كنيد؟ فرقي نمي‌كند؛ در اين ليست، گزينه‌هاي متعددي وجود دارند كه نيازهاي شما را برآورده مي‌كنند.
در ادامه مي توانيد به مشاهده اين برنامه ها بپردازيد:
Geló

قيمت: رايگان | دانلود نسخه iOS

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازي با فيلترهاي رنگي، كار با اشكال هندسي و يا استفاده از ابزار گرادينت (Gradient) باشيد، اپليكيشن Geló مي‌تواند در اين زمينه‌ها برايتان مفيد واقع شود. به كمك اين نرم افزار، شما مي‌توانيد به تصاوير خود جلوه‌اي هنري بخشيده و روح تازه‌اي را در آنان بدميد.
Paper Camera

قيمت: ۲٫۴۹ دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندرويد

نرم افزار Paper Camera، قادر است تصاوير شما را به نقاشي‌، آثار هنري، كاريكاتور و يا طرح‌هاي مربوط به داستان‌هاي مصور تبديل كند. به كمك اين اپليكيشن جديد، شما مي‌توانيد چشم‌اندازي متفاوت از تصاوير خود را با دوستان به اشتراك بگذاريد. اپليكيشن مذكور، مناسب افرادي است كه به هنر، نقاشي‌هاي كاميك و جلوه‌هاي كارتوني علاقه‌مند هستند.
Clone Camera Pro

قيمت: ۱٫۹۹ دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندرويد

Clone Camera Pro به عنوان يك اپليكيشن ويرايش عكس حرفه‌اي، محبوبيت خاصي را در بين علاقه‌مندان به عكاسي و ويرايش تصاوير كسب كرده است. همانطور كه از نام اين نرم افزار پيداست، تمامي اشياي موجود در تصاوير قابليت كلون سازي دارند! به عنوان مثال، شما مي‌توانيد در كادر دوربين قرار بگيريد و تعداد ۶ تصوير مختلف را در حالات گوناگون از خود به ثبت برسانيد. حال كافي‌ست اپليكيشن Clone Camera Pro را اجرا كنيد و تمامي ژست‌هاي مختلف خود را در يك تصوير ادغام كنيد. در نتيجه اين كار، شما در يك قاب عكس، ۶ مرتبه و در حالات مختلف كلون شده‌ايد!

اين نرم افزار، همچنين داراي قابليت‌هايي از جمله تايمر عكس‌برداري و همچنين مجموعه‌اي از فيلترهاي پيش‌فرض است كه شما را در ثبت اين دسته از تصاوير هنري ياري خواهند كرد. از ديگر ويژگي‌هاي اين برنامه، مي‌توان به داراي بودن راهنماي عكاسي كلون اشاره كرد.
منبع:

عكاسي

اپلیکیشن‌های تغییر اندام در عکس به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای ویرایش عکس در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها امکانات گسترده‌ای برای تغییر ابعاد، شکل، اندازه و ویژگی‌های بدنی افراد در عکس‌ها را فراهم می‌کنند. یکی از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن‌ها، قابلیت اصلاح و تغییر بدنی افراد به شکلی مطلوب و بهینه است. از جمله تغییرات رایج در این اپلیکیشن‌ها می‌توان به بزرگنمایی یا کوچکنمایی بخش‌های مختلف بدن، تنظیم رژیم غذایی، افزایش یا کاهش وزن، تغییر اندازه و شکل اندام‌ها و سایر ویرایش‌های مرتبط با ظاهر بدنی اشاره کرد.

 

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند به سادگی و با چند کلیک، عکس‌های خود را به شکلی جذاب‌تر و زیباتر تغییر دهند. این امکانات به ویژه برای کاربرانی که به دنبال ایجاد یک ظاهر زیبا و جذاب در عکس‌های خود هستند یا نیاز به تغییرات جزئی در ظاهر بدنی دارند، بسیار مفید است. اما لازم به ذکر است که باید با دقت و احتیاط از این ابزارها استفاده کرد تا تغییرات بر ظاهر و اندازه بدنی طبیعی و متناسب با واقعیت باقی بماند و از ویرایش‌های نامتعارف یا افزونه‌های زیادی که ممکن است به ایجاد تصاویر نامعقول و نامناسب منجر شوند، پرهیز شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.