10 نكته عكاسي با موبايل قسمت اول

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

10 نكته عكاسي با موبايل قسمت اول

اين روزها، عكاسي آن قدر پيشه ساده‎اي است كه حتي اگر يك گوشي هوشمند به كودكي دو ساله بدهيد مي‎تواند به صورت تصادفي يك عكس قابل قبول بگيرد. به همين علت است كه بايد بتوانيد سطح مهارت‎هاي عكاسي با موبايل خود را به نسبت ماضي بالا ببريد.
در اين مطلب قصد داريم نكاتي را به شما آموزش دهيم لغايت توسط آن كيفيت عكس‎هايي كه با دوربين گوشي‎تان مي‎گيريد و در اينستاگرام منتشر مي‎كنيد بالا ببريد لغايت ارزش به اشتراك‎گذاري آن‎ها چند مساوي شود.
1) گزينه‎هاي خويش را محدود نكنيد
هرگز انگار نكنيد اولين عكسي كه مي‎گيريد براي انتشار در اينستاگرام به اندازه كافي خوب است. از نورپردازي نامناسب كه باعث محو شدن تصاوير ممكن است شود گرفته الي موارد متعدد ساير روي كيفيت تصوير نهايي شما تاثير خواهند گذاشت. آتليه عكاسي 
به جاي اين كه اپليكشين اينستاگرام را مفتوح كنيد و تنها يك عكس بگيريد، از دوربين خويش گوشي همراهتان استفاده كنيد و به راحتي چندين عكس بگيريد. بدين طريق، مي‎توانيد بعدا از بين تصاوير بهترين باره را انتخاب كنيد.بادكنك آرايي
2) به دنبال اماكني با زيبايي بصري فوق‎العاده بگرديد
در دانشمند نواحي كشف نشده زيادي هستي دارد كه جان مي‎دهند براي عكاسي و شما كليد به اشتراك‎گذاري آن‎ها را با ديگر مردم دانشمند يا كمينه فالورهايتان در اينستاگرام در گزين كردن دارد. به جاي اين كه به تصاوير جاهايي كه معمولا مي‎رويد اكتفا كنيد، كمي وقت بگذاريد و جاهاي پنهان و متفاوتي را كشف كنيد كه در مجاورت محل حيات شما ديده مي‎شوند ولي الي به حال از وجود آن‎ها تازه نداشتيد.
اگر مي‎خواهيد به مقصدي كاملا جديد سفر كنيد، مطمئن شويد از قبل در باره آن پژوهش كرديد و جاهاي زيباي آن كه براي عكاسي عالي است را مشخص كرده‎ايد. در بين تگ‎هاي جغرافيايي و هشتگ‎هاي اينستاگرام جستجو كنيد لغايت به بهترين زوايا و موقعيت‎هاي پسنديده عكاسي از منظره‎هايي كه مشتاق ديد آن‎ها هستيد پي ببريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.