عكاسان معروف جهان درباره‌ي اينستاگرام چه مي‌گويند قسمت آخر

براي اينجانب اين يك نقطه ضعف بزرگ به حساب مي آيد . آري , مي‌توان با به كارگيري از دو انگشت تصوير را بزرگ كرد , ولي در‌اين‌حالت‌ تناسب بعدها تصوير داراي اهميت از در ميان مي رود .

۲ . نقشي كه اينستاگرام در عكاسي معاصر ايفا مي‌نمايد اين است كه مردمان را از وجود خيلي از عكاسان خوب و هم‌چنين عكاسان نالايق با خبر نمايد .

۳ . اينجانب اكنون عكس‌هايم را به اشتراك ميگذارم , براي اين قصد كه تنها آن ها را نشان بدهم و آنگاه آن‌ها‌را براي يك كتاب دوم بازنويسي كنم .

۴ . كاملاً با اين پديده موافقم , زيرا پيش از اينستاگرام عكس‌ها تنها در جعبه‌ها و هارد درايوها بودند ; امروزه آنان خارج آورده شده‌اند و اشخاص بيشتري مي توانند با آنها رابطه برقرار نمايند .آتليه بارداري

 

الكس مك‌لين

اكانت كاربري : Landslides

تعداد دنبال‌كننده در اينستاگرام : ۴/۷ هزار نفر

ميانگين حدودي تعداد لايك در هر پست : ۴۰۰ لايك

 

پاسخ‌ها :

۱ . فكرمي كنم اينستاگرام وسيله‌اي خوب براي به اشتراك‌گذاري داده ها چهره‌اي است . اينجانب گاهي از آن به كار گيري مي كنم , البته بعضا مواقع نيز آن‌قدر سرم به هم ريخته است كه نمي‌توانم در اينستاگرام چيزي را به اشتراك بگذارم . اخيراً در حالا برنامه‌ريزي براي رسانه‌هاي اجتماعي هستم تا بتوانم بيشتر در آنها عمل كنم .

 

۲ . به نظرم نقشي كه اينستاگرام در عكاسي معاصر ايفا مينمايد از راهِ به اشتراك گذاريِ اطلاعاتِ تصويريِ فراواني است كه لغت ها قوي به ابلاغ آن ها نيست . اين راهي براي رابطه برقرار كردن , به اشتراك گذاشتن و ديدن اثراتي است كه ديگر هنرمندان معاصر روي آن ها عمل مي كنند .

 عكاسي

۳ . عموماً عكس‌ها را براي هدف هاي اجتماعي , سياسي و فعاليت‌هاي محيط زيستي در اينستاگرام به اشتراك مي گذارم . دوست دارم كه عكس‌هايم را براي اين مساله به اشتراك بگذارم , زيرا عكس‌هايم يك نقطه روئت كرد اختصاصي هوايي دارا‌هستند كه مردمان در غير اين صورت آنان را نمي‌بينند . هم‌چنين علاقه‌مندم اينستاگرام را تحت عنوان برنامه‌اي , براي اشتراك‌گذاريِ ساده‌يِ هنر ابلاغ چهره‌اي , به عمل گيرم.سالن تولد كودك

۴. به نظرم عالي است! خيلي دوست دارم كه ديدگاه‌هاي ديگر عكاسان را ببينم و اين‌كه ببينم چگونه خود را به صورت تصويري، از نقطه نظري كه ممكن است متفاوت با من باشد، ابراز مي‌كنند.

 

منبع:

عكاسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.