عكاسان معروف جهان درباره‌ي اينستاگرام چه مي‌گويند قسمت 7

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسان معروف جهان درباره‌ي اينستاگرام چه مي‌گويند قسمت 7

از هنگامي كه كار اينستاگرام تحت عنوان رسانه‌اي متكي بر عكس آغاز شد , پرسش‌هاي مختلفي درخصوص ماهيت عكاسي در اينستاگرام و تأثيرگذاري اين روش ارتباطي بر كليت عكاسي مطرح شد . علي الخصوص بعد از آن‌كه عكاساني داراي شهرت و حرفه‌اي هم با كاركرد‌هايي متعدد در آن آغاز به عمل كردند . در اين سمت , پرسش‌هايي را براي تني چند از عكاسان مشهور و شناخته‌شده‌ كه در اينستاگرام هم اكانت كاربري دارا هستند , ارسال كرديم تا بينش اين عكاسان را در خصوص اينستاگرام و تاثيرات آن بر عكاسي جويا شويم . درپي , ابتدا پرسش‌هايي را تماشا ميكنيد كه به طور مشترك براي اين عكاسان نبي شده و بعداز آن , پاسخ‌هاي عكاسان را در‌اين بخش و بخش‌هاي آينده , فارغ از ترتيب خاصي در درج اسامي , ميتوانيد بخوانيد . ( بخش اوليه و دوم ) قابل ذكر است پرسش‌ها آخرها خردادماه ۱۳۹۷ براي عكاسان پيامبر شده و تصاوير و داده ها حاضر مرتبط با بازه‌ي هنگامي فوق است .
پرسش‌ها :
۱ . احتمال دارد حيث شمارا در باب اينستاگرام تحت عنوان رسانه‌‌اي براي به اشتراك‌گذاري عكس بدانيم؟
۲ . از بينش شما اينستاگرام در عكاسي معاصر چه نقشي ايفا مي‌كند؟
۳ . شما براي چه مقاصدي در اينستاگرام , عكس به اشتراك مي‌گذاريد؟
۴ . راجع به اشخاصي كه آوازه و هم‌چنين رويكرد خويش در عكاسي را از روش به اشتراك گذاشتن تصاوير در اينستاگرام پيدا مي كنند چه نظري داريد؟آتليه عكاسي
جيمز كيسبيِر
اكانت كاربري : jamescasebere
تعداد دنبال‌كننده در اينستاگرام : ۷ هزار نفر
ميانگين حدودي تعداد لايك در هر پست : ۳۰۰ لايك
پاسخ‌ها :
۱ . به نظرم اينستاگرام خط مش دوچندان نيكي براي به اشتراك گذاشتن عكس‌هاي استوديويي غيرقانوني از مدل‌هايي است كه در اكنون كار‌ كردن بر روي آنها هستم و باعث مي شود مخاطب در زمينه‌ي روند كاري‌ام اطلاع كسب نمايد . اينجانب تصاويري از هنر و معماري را به اشتراك ميگذارم كه آن‌ها‌را دوست دارم يا اين كه اين كه از آنها در كارم تأثير پذيرفته ‌باشم . همينطور علاقه‌مندم بدانم كه بقيه‌ي هنرمندان و اشخاصي كه در هنر يا اين كه ديگر رشته‌هاي داراي ربط سرگرم كارند , بر روي چه چيز‌هايي عمل مينمايند , در عكس العمل به چه چيز‌هاي عمل ميكنند و به چه موضوعاتي مي‌انديشند .سالن تولد 
۲ . اينستاگرام راهي است كه اينجانب از آن براي به اشتراك گذاشتن آثارم سود ميبرم , ولي عكسي كه در اينستاگرام قرار مي ‌دهم , كم كم تصوير نهايي‌اي ‌است كه آن را يكي آثارم بدانم . اين رسانه ميتواند تحت عنوان رسانه‌اي خوب براي آزمودن ايده‌ها براي عكس‌ها , يافت كردن الهام‌هايي براي تصاوير و… به عمل رود .
۳ . اينستاگرام مهم ترين رسانه‌ي اجتماعيِ اينجانب براي رابطه برقرار كردن با كساني است كه آثارم را دنبال مينمايند . اين رسانه فراوان متمركز بر رابطه چهره اي است و از اين حيث براي اشتراك‌گذاري تصاوير و رابطه برقرار كردن با كساني كه مي خواهند اثرها در اكنون ايجاد و معاش روزمره‌ي هنرمندان را ببينند , مضاعف مطلوب است . هم‌چنين اين رسانه , راهي خوب براي رابطه برقرار كردن با هنرگردانان , مديريت موزه‌ها , هنرمندان و دوستاني است كه ديدگاه‌هاي تصويريِشان را از روش اينستاگرام به اشتراك ميگذارند .

منبع:

عكاسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.