تفاوت عكاسي صنعتي و تبليغاتي قسمت آخر

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

تفاوت عكاسي صنعتي و تبليغاتي قسمت آخر

عكاسي تبليغاتي از مجموعه تكنيك‎هاي مختلف در بحث نورپردازي، پس‎زمينه و وسايل كمكي استفاده مي‎كند تا يك صحنه‎آرايي هنرمندانه و شيك به وجود آورد. اغلب اوقات اين امر نيازمند تلاش و كمك بخش بازاريابي يك شركت و متخصصان صاحب سبك آن است كه در زمينه خاصي مهارت دارند. هدف اصلي اين آماده‎سازي‎ها آسان‎سازي كار عكاس در ثبت تصاوير حرفه‎اي از سوژه (يا خدمات) با يك طعم خلاقانه براي جلب توجه مخاطبان است.
تمامي اين مراحل آماده‎سازي به همكاري پرسنل شركت و صرف وقت كافي نياز دارد. سپس از تصاوير نهايي مي‎توان براي ارائه پيام شفاف از طريق مجلات، بيلبوردهاي تبليغاتي و اينترنت استفاده كرد.
عكاس تبليغاتي آزادي خلاقانه بيشتري در نحوه به نمايش گذاشتن محصولات، خدمات، شيوه‎هاي زندگي و ايده‎ها از طريق عكاسي دارد. عكاسان تبليغاتي اغلب اوقات متخصصاني در زمينه بازاريابي، مديريت تجاري و حوزه‎هاي فروش هستند. براساس آماري كه در سال 2011 توسط وب‎سايت Goldprints.com منتشر شده است، در 80 درصد كمپين‎هاي تبليغاتي از عكاسي تبليغاتي استفاده مي‎شود.
نكات عكاسي تبليغاتي:
•    حتي با آن‎كه به يك محصول توجه نمي‎كنيد، هنوز هم مهم است كه به بهترين شكل همه چيز را در عكاسي تبليغاتي به تصوير بكشيد، بنابراين بهتر است از همان تجهيزات با كيفيت عكاسي صنعتي استفاده كنيد. گرچه در عكاسي تبليغاتي، شما همواره بايد اين سوال را از خود بپرسيد "آيا اين تصوير با روياي من براي اين كمپين تبليغاتي هماهنگي دارد؟ آيا داستاني كه من سعي در گفتن آن دارم را مي‎گويد؟" اگر يك تصوير با موضوع ذهني شما هماهنگي ندارد، آن را بي‎خيال شويد.
نحوه تشخيص تفاوت بين عكاسي تبليغاتي و صنعتي
عكاسي صنعتي در برابر عكاسي تبليغاتي به معناي از خاص به عام رفتن است. عكاسي تبليغاتي يك داستان را مي‎گويد، در حالي‎كه عكاسي صنعتي لحظه را در زمان متوقف مي‎كند. هر دو نوع عكاسي زماني كه به درستي انجام شوند، جزو قوي‎ترين ابزار بازاريابي به شمار مي‎روند. برگزاري مراسم جشن تولد

عكاسي صنعتي و عكاسي تبليغاتي حوز‎ه‎هاي كاري پرسودي براي عكاسان حرفه‎اي هستند. اين دو نوع عكاسي براي اهداف تبليغاتي استفاده مي‎شوند تا ثبت يك عكس براي يادگاري يا داستان‎گويي به شكل عكاسي هنري و فوتوژورناليسم (عكاسي خبري). تفاوت بين عكاسي تبليغاتي و عكاسي صنعتي توجه و تكنيك است. براساس آمار منتشر شده توسط بخش آمار و اقتصاد مشاغل در وزارت كار آمريكا، فرصت‎هايي شغلي براي عكاسان پيش‎بيني مي‎شود به نسبت سال 2008 تا سال 2018 با رشد 12 درصدي همراه شود. عكاسي كودك

 

ابزار عكاسي تبليغاتي و صنعتي
عكاسان تبليغاتي و صنعتي براي بقا در دنياي رقابت نياز به آخرين ابزارها و فناوري‎ها دارند. به عنوان مثال براي يك دوربين ديجيتال كه به صورت تك لنز به بازار ارائه شده بايد چند لنز ديگر تهيه كرد. هر دو نوع عكاسي مورد نظر نياز به لنزهايي با قدرت زوم خوب دارد و يك لنز زاويه باز و سريع براي ثبت طيف وسيعي از عكس‎ها ضروري است. لنزهاي "سريع" حداكثر ميزان بازشدگي ديافراگم بيشتر و يك سرعت شاتر سريع‎تر دارند تا يك نوع كنترل خلاقانه بيشتر در اختيار عكاس قرار دهند. يك عكاس حرفه‎اي تبليغاتي و صنعتي به يك سه‎پايه خوب، ابزار نورپردازي پرتابل، يك چتر و چند فيلتر ضروري براي كنترل انعكاس نياز دارد. عكاسان تبليغاتي و صنعتي بايد خود را با نيازهاي روز شركت‎ها همگام كنند تا كمپن‎هاي فروش آن‎ها بتواند با سايرين رقابت كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.