تاثير عكاسي در افزايش فروش قسمت سوم

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

تاثير عكاسي در افزايش فروش قسمت سوم

جنبه خنده‎دار ماجرا اين است كه شركت‎ها براي موفقيت كمپين‎هاي تبليغاتي خود هزينه زيادي را صرف تبليغات چاپي و پخش آن مي‎كنند ولي در راستاي سرمايه‎گذاري براي عكاسي تبليغاتي كه براي موفقيت اين كمپين‎ها لازم است، قدمي بر نمي‎دارند. عموم مردم با پيام شركت كه با تصاوير بي‎كيفيتي همراه شده است آشنا مي‎شوند و هيچ پيشرفتي در كسب و كار شركت به عمل نخواهد آورد. نتايج نشان‎دهنده از بين رفتن تلاش‎ها و بازگشت سرمايه ضعيف است.  آتليه كودك
اما در سمت ديگر ماجرا شركتي است كه مي‎خواهد براي مزاياي از عكاسي تبليغاتي در آن سرمايه‎گذاري كند. استفاده از تصاوير با كيفيت و تاثيرگذار به آن‎ها اجازه مي‎دهد با مصرف‎كنندگان به شكل موثري ارتباط برقرار و در حوزه‎هاي زيادي توجه آن‎ها را به خود جلب كنند. آتليه نوزاد
ارزش عكاسي تبليغاتي

دوست داريد به دنبال كمپين تبليغاتي خود شكل‎گيري چه پاسخ عاطفي را تحريك كنيد؟ همه بازاريابان با اهميت اين سوال آشنا نيستند. عكسي كه به درستي گفته مي‎شود مي‎تواند حس هيجان و شور، اعتماد، علاقه، آزادي يا ترس را در مخاطب تحريك كند. يك عكاس حرفه‎اي تبليغاتي مي‎داند چطور تصاويري بگيرد كه احساسات صحيح مصرف‎كننده را در راستاي اهداف بازاريابي شركت به خود جلب كند. چنين عكاساني باعث گسترش شهرت برند و پرورش روابط با مصرف‎كنندگان مي‎شوند. 

چه شركت بخواهد در مقام برندي شيك، دوستانه يا هيجان‎انگيز و نوآور ديده شود، عكاس تبليغاتي مي‎تواند اين تصوير دلخواه شركت را با تصاوير درستي كه مي‎گيرد به بيننده تلقين كند. در نتيجه به اصطلاح "يك عكس همه چيز است" معناي جديدي بخشيده مي‎شود.
بعضي از شركت‎ها تنها به استفاده از تصاوير حرفه‎اي عمومي يا تصاوير استوك اكتفا مي‎كنند. آن‎ها در رساندن پيام صحيح خود به مصرف‎كنندگان موفق نخواهند بود. بدون كمك يك عكاس حرفه‎اي تبليغاتي، بازاريابان فرصت به بهترين شكل ممكن و درست نشان دادن برند خود را از دست مي‎دهند. جا دادن يك پيام بازاريابي به يادماندني در يك تصوير نياز به سطحي از تخصص دارد كه تنها يك عكاس حرفه‎‎اي تبليغاتي دارد.
6 مزيتي كه عكاسي براي كسب و كار شما به همراه دارد
آيا به دنبال اين هستيد كه به شكل هوشمندانه‎تري كسب و كار خود را پيش ببريد؟ با وجود ضرب‎المثلي كه مي‎گويد "محتويات يك كتاب را با توجه به جلدش قضاوت نكن" انسان‎ها موجوداتي ذاتا بصري هستند و طبيعت ما حكم مي‎كند اولين تاثير را از تصويري كه مي‎بينيم بگيريم. استفاده از استراتژي‎هاي مبتني بر تصوير در وب‎سايت‎ها و يا فروشگاه‎هاي فيزيكي روز به روز مهم‎تر مي‎شود كه نتيجه اوج‎گيري فرهنگ بصري در بين جامعه امروزي است.
با توجه به اين‎كه خدمات و كسب و كارهاي زيادي در محيط آنلاين به چشم مي‎خورند، شما بايد به دنبال راه‎هايي باشيد كه خود را از سايرين متمايز كنيد. ما نگاهي به 6 مزيت عكاسي مي‎اندازيم كه باعث افزايش فروش و بهبود كسب و كار شما مي‎شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.