تاثير عكاسي در افزايش فروش قسمت اول

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

تاثير عكاسي در افزايش فروش قسمت اول

امروزه تاثير عكاسي در افزايش فروش غيرقابل انكار است. بارها در مقالات قبلي تاثير حوزه‎هاي مختلف عكاسي را بر جلب توجه مشتري، ترغيب او به خريد و نتيجه‎اي كه بر روي افزايش فروش دارد را توضيح داده‎‎‌ايم. يكي ديگر از شاخه‎هاي عكاسي كه باعث موفقيت يك شركت مي‎شود و در افزايش فروش محصولات آن نقش دارد عكاسي تبليغاتي است.
تبليغات پر زرق و برقي كه در مورد ماشين‎هاي ورزشي و كيف‎هاي دستي در مجلات مشاهده مي‎كنيد توسط عكاساني گرفته‎ شد‎ه‎اند كه در حرفه خود بهترين هستند. افرادي كه ذهن‎هاي فوق‎العاده خلاق و سال‎ها تجربه دارد. اما، هر كسب و كاري نياز به تبليغات دارد و محصولات و خدمات خود را بازاريابي كند، بنابراين حتي اگر در آغاز حرفه عكاسي هستيد و مي‎خواهيد به حوزه تبليغات وارد شويد، فرصت‎هايي هنوز براي شما نيز وجود دارد. بودجه شما براي خريد تجهيزات ممكن است كم و تصاوير نهايي با باشكوه بودن فاصله داشته باشند ولي اگر بتوانيد تصاويري بگيريد كه مشتري را متقاعد به خريد كنند، پاي خود را بر روي اولين پله نردبان موفقيت گذاشته‎ايد.
اگر مي‎خواهيد در جهان پرهياهوي عكاسي تبليغاتي موفق شويد، ابتدا بايد دقيقا با معناي آن آشنا شويد و آن را از عكاسي محصول و عكاسي تجاري جدا كنيد. ابتدا ما نگاهي به مفهوم عكاسي تبليغاتي مي‎اندازيم و سپس مزاياي عكاسي در افزايش فروش را براي شما بيان مي‎كنيم.
يك تصوير تبليغاتي خوب چه ويژگي دارد؟ عكاسي نوزاد

 

توجه كنيد زمان گرفتن عكس براي يك تبليغ، سوژه عكس شما محصول نيست بلكه مزايايي است كه مشتري به دنبال مالكيت آن محصول به دست خواهد آورد. اكثر عكس‎هاي تبليغاتي طبيعتا محصولي را به نمايش مي‎گذارند كه فروخته مي‎شوند ولي فروش آن‎ها قطعي نيست. علاوه بر اين، عكس‎هاي تبليغاتي يقينا محدود به تصاوير ثابت و تصويرهاي گروهي نمي‎شوند، شما مي‎توانيد تصاوير را در هر مقياسي بگيريد از تصاوير پانوراميك (سراسرنما) مناظر مختلف براي يك آژانس مسافرتي گرفته تا دانه يك قهوه يا مژه‎اي كه با ريمل پوشانده شده است. بنابراين حتي در زمينه عكاسي تبليغاتي، عكاسان حرفه‎اي بايد به حوزه‎اي توجه كنند كه در آن تخصص كافي دارند. عكاسي كودك
براي موفقيت در عكاسي تبليغاتي كه طبعا به دنبال آن افزايش فروش مي‎آيد، عكاس بايد به شكلي خدمات را سفارشي شده در عكس نشان دهد كه با نيازهاي منحصر به فرد مشتري هماهنگي داشته باشد. نبايد فراموش كنيد كه هيچ محصول يا كمپين بازاريابي مشابه نيست. يك عكاس تبليغاتي بايد عكس را به نحوي ثبت كند كه روياي مشتري براي آن پروژه را ترسيم كند.
نكات و تكنيك‎هاي مربوط به يك عكس تبليغاتي خوب
•    ريزترين جزئيات را با مشتري در ميان بگذاريد. ممكن است آن‎ها راهنمايي‎هاي لازمي در خصوص عكس در اختيار شما بگذارند اما اگر در هر حوزه‎اي شك دارند يا شفاف صحبت نمي‎كنند، سوال را فراموش نكنيد.
•    مطمئن شويد كه از مخاطب هدف تبليغات و مزايايي كه مشتري بايد به دنبال فروش به آن دست پيدا كند، آگاه هستيد.
•    به تبليغات رقباي مشتري خود نگاه كنيد و تفاوت بين آن‎ها را مشخص كنيد يعني در تبليغات خود چه پيشنهاد فروش منحصر به فردي ارائه مي‎دهند.
•    تصوير خود را طوري بگيريد كه حداكثر تاثير را بگذارد، پيام بصري كه با تصوير رسانده مي‎شود را كاملا نشان دهيد.
•    متني كه بايد در تبليغ استفاده شود را از مشتري خود بپرسيد. تصوير و متن بايستي با هم هماهنگي داشته باشند نه تضاد.
•    به بهترين شكل ممكن با تكنيك‎هايي كه بلديد عكس نهايي را جذاب كنيد. محصول درون عكس بايستي در چشم مخاطب جذاب به نظر رسد.
•    نسبت به نوآوري‎هاي فني و گرايش‎هاي مدرني كه در دنياي تبليغات وجود دارد باخبر شويد. بدترين كاري كه مي‎توانيد انجام دهيد ارائه تصويري است كه قديمي به نظر مي‎رسد.
•    زماني كه مي‎خواهيد عكس بگيريد، مطمئن شويد كه تجهيزات لازم براي اين كار را داريد و در محيط مناسبي مي‎خواهيد عكاسي كنيد، تبليغات به بالاترين سطح كيفيت فني هر شكلي از عكاسي نياز دارد.
•    اطلاعات خود را در خصوص عكاسي تبليغاتي افزايش دهيد تا عكس كاملي بگيريد، در عكاسي تبليغاتي مهم‎ترين چيز يك عكس كامل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.