جنبه خندهدار ماجرا اين است كه شركتها براي موفقيت كمپينهاي تبليغاتي خود هزينه زيادي را صرف تبليغات چاپي و پخش آن ميكنند ولي در راستاي سرمايهگذاري براي عكاسي تبليغاتي كه براي موفقيت اين كمپينها لازم است، قدمي بر نميدارند. عموم مردم با پيام شركت كه با تصاوير بيكيفيتي همراه شده است آشنا ميشوند و هيچ پيشرفتي در كسب و كار شركت به عمل نخواهد آورد. نتايج نشاندهنده از بين رفتن تلاشها و بازگشت سرمايه ضعيف است. آتليه كودك
اما در سمت ديگر ماجرا شركتي است كه ميخواهد براي مزاياي از عكاسي تبليغاتي در آن سرمايهگذاري كند. استفاده از تصاوير با كيفيت و تاثيرگذار به آنها اجازه ميدهد با مصرفكنندگان به شكل موثري ارتباط برقرار و در حوزههاي زيادي توجه آنها را به خود جلب كنند. آتليه نوزاد
ارزش عكاسي تبليغاتي
دوست داريد به دنبال كمپين تبليغاتي خود شكلگيري چه پاسخ عاطفي را تحريك كنيد؟ همه بازاريابان با اهميت اين سوال آشنا نيستند. عكسي كه به درستي گفته ميشود ميتواند حس هيجان و شور، اعتماد، علاقه، آزادي يا ترس را در مخاطب تحريك كند. يك عكاس حرفهاي تبليغاتي ميداند چطور تصاويري بگيرد كه احساسات صحيح مصرفكننده را در راستاي اهداف بازاريابي شركت به خود جلب كند. چنين عكاساني باعث گسترش شهرت برند و پرورش روابط با مصرفكنندگان ميشوند.
چه شركت بخواهد در مقام برندي شيك، دوستانه يا هيجانانگيز و نوآور ديده شود، عكاس تبليغاتي ميتواند اين تصوير دلخواه شركت را با تصاوير درستي كه ميگيرد به بيننده تلقين كند. در نتيجه به اصطلاح "يك عكس همه چيز است" معناي جديدي بخشيده ميشود.
بعضي از شركتها تنها به استفاده از تصاوير حرفهاي عمومي يا تصاوير استوك اكتفا ميكنند. آنها در رساندن پيام صحيح خود به مصرفكنندگان موفق نخواهند بود. بدون كمك يك عكاس حرفهاي تبليغاتي، بازاريابان فرصت به بهترين شكل ممكن و درست نشان دادن برند خود را از دست ميدهند. جا دادن يك پيام بازاريابي به يادماندني در يك تصوير نياز به سطحي از تخصص دارد كه تنها يك عكاس حرفهاي تبليغاتي دارد.
6 مزيتي كه عكاسي براي كسب و كار شما به همراه دارد
آيا به دنبال اين هستيد كه به شكل هوشمندانهتري كسب و كار خود را پيش ببريد؟ با وجود ضربالمثلي كه ميگويد "محتويات يك كتاب را با توجه به جلدش قضاوت نكن" انسانها موجوداتي ذاتا بصري هستند و طبيعت ما حكم ميكند اولين تاثير را از تصويري كه ميبينيم بگيريم. استفاده از استراتژيهاي مبتني بر تصوير در وبسايتها و يا فروشگاههاي فيزيكي روز به روز مهمتر ميشود كه نتيجه اوجگيري فرهنگ بصري در بين جامعه امروزي است.
با توجه به اينكه خدمات و كسب و كارهاي زيادي در محيط آنلاين به چشم ميخورند، شما بايد به دنبال راههايي باشيد كه خود را از سايرين متمايز كنيد. ما نگاهي به 6 مزيت عكاسي مياندازيم كه باعث افزايش فروش و بهبود كسب و كار شما ميشود.
- سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ | ۱۸:۴۱ ۱۰ بازديد
- ۰ نظر