تاثير عكاسي در افزايش فروش قسمت دوم

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

تاثير عكاسي در افزايش فروش قسمت دوم

چرا بايد براي عكاسي تبليغاتي سرمايه‎گذاري كنيم؟
مصرف‎كنندگان ذهني بصري دارند. براي موفقيت در بازار امروز، شركت‎ها بايد در دستيابي به طبيعت بصري افراد موفق عمل كنند. نه تنها اين، بلكه مصرف‎كنندگان نيز روز به روز بيشتر به مسائل بصري رو مي‎آورند. بازاريابان با تاثيرگذاري بر ذهن يك مخاطب تنها چندين ميلي ثانيه فاصله دارند. تنها تصاوير و پيام‎هايي كه موفق به متمايز بودن از سايرين مي‎شوند مي‎توانند به طور كامل توجه مصرف‎كننده را جلب كنند. مصرف‎كنندگان روزانه با تبليغات بمباران مي‎شوند به نحوي كه آمار نشان داده است:
•    40 سال قبل مصرف‎كنندگان روزانه تقريبا در معرض 500 تبليغ قرار مي‎گرفتند
•    امروزه اين عدد تقريبا 10 هزار تبليغ در يك روز است.
چه تعداد از اين ده هزار تصوير آن‎قدر قوي تاثير خود را مي‎گذارند كه در ذهن مصرف‎كنندگان جا ‎گيرند؟ چه تعداد از آن‎ها توجه او را به اندازه كافي طولاني جلب مي‎كنند تا به خواندن محتوياتي كه در ادامه آمده است، ترغيب شود؟ مهارت يك عكاس تبليغاتي اين‎جا خودنمايي مي‎كند يعني گرفتن تصويري كه بتواند اين مقدار توجه را به دست آورد.
تحقيقات اخير در خصوص عكاسي تبليغاتي از اين گفته پشتيباني مي‎كند. اگر در رابطه با قدرت تصاوير در تبليغات شك داريد، سري به آمار و نتايج تحقيقات مي‎زنيم:
•    مقالاتي كه داراي تصاوير مرتبط با محتواي خود هستند به نسبت مقالات بدون تصوير 94 درصد بيشتر ديده مي‎شوند.

•    كنفرانس‎هاي مطبوعاتي با ارائه تصاوير به نسبت كنفرانس‎هاي فاقد تصوير 15 درصد در محيط آنلاين بيشتر ديده مي‎شوند. عكاسي بارداري

•    60 درصد مصرف‎كنندگان در محيط آنلاين مي‎گويند ترجيح مي‎دهند از شركت‎هابي خريد كنند كه در ليست محصولات خود يك تصوير را قرار داده‎اند.
•    بيشتر از دو سوم خريداران سايت‎هاي فروش الكترونيكي گزارش مي‎دهند كه تصوير يك محصول بخش مهم تصميمات آن‎ها براي خريد به شمار مي‎رود.
مشخصا، احتمال خريد در مشترياني كه جزئيات يك محصول را در عكس مي‎بينند، بيشتر است. به معناي ديگر شركت‎ها نياز به عكس‎هاي با كيفيت و خوب دارد. براي اين منظور نياز به يك عكاسي تبليغاتي خوب است. با استفاده از تخصص كامل چنين فردي در نورپردازي، گرفتن عكس از زواياي صحيح، تكنيك‎هاي عكاسي و تبليغاتي، او به شركت اجازه مي‎دهد به اهداف خود در كمپين تبليغاتي كه به راه انداخته است برسد و در نتيجه ميزان فروش نيز بالا مي‎رود. يك عكس خوب پيام محصولات يك شركت را به گوش مخاطب مي‎رساند و او را تشويق به خريد مي‎كند. آتليه بارداري
حال، چه اتفاق مي‎افتد زماني كه تصوير به اشتراك‎ گذاشته شده با مصرف‎كنندگان كيفيت ضعيفي دارد؟ به سادگي باعث پيام‎رساني اشتباه شركت مي‎شود. شركت‎ها بايد تصاوير خود را طوري به نمايش بگذارند كه به شكل مثبتي در ذهن مصرف‎‎كننده بماند. بازاريابان مي‎خواهند بهترين جنبه‎هاي برند تبليغاتي خود را نشان دهند، اما استفاده از تصاوير بد بدترين جنبه‎هاي آن‎ها را به نمايش مي‎گذارد. براي رساندن پيام‎هاي صحيح به بين عموم مردم استفاده از تصاوير با كيفيت و حرفه‎اي الزامي است. با استفاده از تخصص يك عكاس در زمينه عكاسي تبليغاتي، شركت‎ها مي‎توانند در بهترين پرتوي ممكن خدمات و محصولات خود را به نمايش بگذارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.