آتليه عكاسيي نوزاد

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

آتليه عكاسيي نوزاد

پس از 9 ماه انتظار، كودكي پا به جهان مي گذارد كه از هر نظر زيبا است. پدر و مادرها دوست دارند اين زيبايي ها را لحظه به لحظه ثبت كنند تا در آينده به فرزندانشان نشان دهند كه آن ها، به چه شكل و شمايلي بوده اند. عكاسي از اين مخلوقات زيبا و كوچك، نيازمند ظرافت خاصي است كه بايد افرادي مجرب و آموزش ديده، آن را انجام دهند.


 عكاسي از نوزادان در آتليه هاي مخصوصي انجام مي شود تا اين لحظات دوست داشتني با بالاترين كيفيت ثبت شوند. اين عكاسي از نوزادان تازه متولد شده تا يك سال صورت مي گيرد و دكوراسيون دل انگيز مخصوص خود را مي طلبد. عكاسي از نوزاد يك هفته اي، بسيار آسان است چرا كه نوزاد در اين دوره خوابالود است و به راحتي مي توان عكس هايي با ايده هايي جالب و ديدني، گرفت. عكس نوزاد در حالت خواب كه بر روي دست والدين قرار دارد يا در سبدي كه با تل و گل سر او هماهنگ شده باشد، از ايده هايي است كه به هيچ عنوان قديمي نمي شود.
 
درست است كه عكاسي از نوزادي كه به گريه و بازيگوشي افتاده است كمي دشوار به نظر مي رسد اما آن ها خلق كننده سوژه هاي بسيار عالي هستند.


آتليه اي كه از نوزادان عكس مي گيرد بايد دكوراسيون مختص به نوزادان را داشته باشد و عكاسان هنرمند آن، صبر و شكيبايي زيادي داشته باشند. چرا كه نوزادان در صورتي كه كوچكترين تحريك محيطي نا آشنايي داشته باشند شروع به گريه كردن مي كنند و ممكن است اين گريه كردن تا دقايق زيادي به طول بيانجامد. محيطي كه شاد باشد و عكاس توانايي برقراري ارتباط صميمي با نوزاد را در اين محيط شاد داشته باشد كاملا ايده آل است.آتليه نوزاد
از طرفي محيطي كه نوزاد در آن قرار مي گيرد بايد كمترين آلودگي و ميكروب ها را داشته باشد تا نوزاد از ابتلا به بيماري دور باشد. دماي محيط عكاسي نيز بايد زياد باشد تا نوزادان به هيچ عنوان احساس سرما نكنند و سرما نخورند. از طرفي محيط گرم براي نوزاداني كه خواب هستند، بسيار دلنشين است. اكثر نوزاداني كه در خواب به سر مي برند در محيط هاي گرم، لبخند زيبايي بر روي صورتشان مي نشيند كه اين هم از سوژه هاي زيباي عكسبرداري از يك نوزاد خواهد شد.

 

آتليه عكاسي نوزاد,عكاسي نوزاد,آتليه عكاسي

 
والدين مي توانند با عكسبرداري مداوم از نوزادان خود، مراحل تغيير چهره و رشد كودك دلبندشان را ببينند. عكسبرداري از نوزادان به قدري اين روزها براي والدين مهم محسوب مي شود كه گاهي براي يافتن آتليه مناسب، روزها زمان صرف مي كنند.

آتليه كودك با مد نظر گرفتن خلق و خوي نوزاد، ايده هايي ناب و جديد براي عكسبرداري مي دهند و گاهي اين ايده ها فراتر از آتليه مي رود و پا به طبيعت مي گذارد. عكاسي نوزادان در طبيعت، نوع ديگري از عكاسي است كه برخي از آتليه هاي نوزادان، با مد نظر قرار دادن بخشي از طبيعت، به عكسبرداري در اين زمينه مي پردازند. عكسبرداري از نوزاد در طبيعت، كار دشواري است و يك عكاس حرفه اي و آموزش ديده مي تواند به خوبي از پس آن برآيد.

آتليه عكاسي نوزاد,عكاسي نوزاد,آتليه عكاسي

 منبع:بيتوته

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.