عكاسي بارداري

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسي بارداري

 آيا عكاسي بارداري با ديگر شاخه هاي عكاسي پرتره تفاوت دارد و به تخصص نياز دارد؟!!

يكي از شاخه هاي تخصصي عكاسي كه امروزه خيلي قابل توجه خانواده ها و بخصوص مادران قرار گرفته است، عكاسي بارداري يا عكس مادري(Maternity) مي باشد. روشها و ديدگاههاي متفاوت و شباهتهايي بين عكاسان براي گرفتن عكس بارداري وجود دارند كه به مهارت، تسلط به فن نورپردازي و خلاقيت عكاس بارداري بستگي مستقيم دارند

سبك كار عكاسي بارداري آتليه بارداري سويل استوديو چگونه است؟!

در آتليه بارداري ، عكاسي بارداري به صورت حرفه اي، با نگاه خاص به حالتهاي مادرانه، پدرانه و لطافتهاي ظريف دوران بارداري انجام مي پذيرد و خانم هاي باردار ميتوانند اين لحظات زيبا، فراموش نشدني و تجربه شيرين مادر شدن را براي هميشه در آتليه عكس بارداري زويا خاطره نمايند. لباسها و پارچه هاي ظريف و مخصوص عكس بارداري يا همان عكس مادري(Mathernity) در آتليه تدارك ديده شده است كه عكاس بارداري با توجه به چهره مادر و تجربه براي عكسهاي انفرادي بارداري استفاده مي نمايد.

وروديه در نظر گرفته نشده است ولي حداقل سفارش چاپ داريم يعني مشتري در انتخاب سايز و تعداد عكس مختار است ولي بايد سايز و تعداد چاپ را به گونه اي انتخاب نمايد تا حداقل سفراش را كامل نمايد، سقفي وجود ندارد و مشتري در صورت دلخواه ميتواند چند برابر ۳۰۰ هزار تومان سفارش چاپ داشته باشد و اين مسئله به تعداد و سايزهاي عكسهاي چاپي انتخابي بستگي دارد.

 در كرج، عكاس بارداري

چه لباسها و امكاناتي براي عكس بارداري موجود است؟!! 

براي عكاسي بارداري۴۵ دقيقه تا ۱.۵ ساعت زمان در نظر گرفته ميشود و معمولا از فونهاي تك رنگ بويژه سفيد، مشكي، صورتي بافت دار، آبي و گلبهي و.. عكاسي استفاده ميشود و بهترين لباس ، پوشش و فيگور عكس بارداري با راهنمايي عكاس به بهترين شكل ممكن، آماده عكاسي ميشوند. معمولا مادر براي عكاسي از ۲ تا ۳ فون(بك گراند) در اين تايم شرايط لازم را دارد و بهترين عكسهاي بارداري آنهايي هستند كه فيگور و نورپردازي در آنها اولويت اصلي كار عكاس ميباشد و نوع پوشش پدر و مادر نوزاد نيز بسيار ساده، تك رنگ و بخصوص رنگهاي روشن مثل سفيد يا ليمويي و … باشد.

ما براي عكسهاي انفرادي مادران، لباسها، پارچه ها و كلاه و گل سرهاي زيبا و مخصوص داريم و بابت استفاده از آنها، هزينه جداگانه در نظرگرفته نشده است.  در صورت لزوم كفشها يا پاپوشهاي مناسب با لباس بارداري شما كه از پيش به طور كامل شسته شده و درون جعبه يا پلاستيك باشند تا اجازه ورود به اتليه بارداري سويل استوديو را داشته باشند و لباس داخل آتليه تعويض ميشود بخصوص لباسهاي بلندي كه بر روي زمين كشيده ميشوند.

line

مزاياي گرفتن عكس بارداري در آتليه عكس بارداري سويل استوديو در  چيست ؟!!

داشتن عكسهاي رويايي و زيبا با نورپردازي خاص مادرانه و عكسهاي رومانتيك دو نفري با همسر، مزيتي است كه نميتوان از آن براحتي گذشت. خانم هاي باردار ميتوانند با همسر و ديگر فرزندان خود نيز در آتليه عكسهاي زيبايي بگيرند كه گوياي خاطرات دوران بارداري باشد و لحظات انتظار نوزاد جديد خود را براي همه خانواده ثبت نمايند.

بهترين زمان براي داشتن عكس بارداري چه زماني..؟!!

بهترين زمان براي گرفتن عكس بارداري از هفته ۳۲ تا هفته ۳۶ بارداري مي باشد و آنهم در صورتي كه مادر در وضعيت نرمال باشد و استراحت مطلق نباشد چون سلامت مادر و كودك و همچنين زيبايي عكسها براي ما اهميت ويژه دارد.

 

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.