ويژگي‌هاي آتليه مناسب

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

ويژگي‌هاي آتليه مناسب

در اين مورد به‌خصوص دقت زيادي به خرج دهيد. مراسم شما حتي اگر به بهترين نحو ممكن برگزار شود، فقط يك‌شب است و تنها چيزي كه برايتان باقي مي‌ماند فيلم‌ها و عكس‌هايتان است كه يادآور خاطرات شيرين آن روز هست. پس در انتخاب خود دقت لازم را انجام دهيد و اجازه ندهيد مشاهده آن فيلم و عكس كودك به دليل باب طبع نبودنتان به‌جاي ايجاد لحظات لذت‌بخش آزارتان دهد.
_ ملاك‌هاي انتخاب آتليه بارداري براي فيلم و عكس:

براي خود انتظارات و بودجه‌تان را مشخص كنيد. توجه به چند نكته كمك بسياري مي‌تواند به شما كند. سعي كنيد آتليه‌ كودك را برگزينيد كه ازلحاظ مكاني فاصله زيادي با آرايشگاه و يا حداقل تالار مراسمتان نداشته باشد. مطمئن شويد در استوديو مكاني را براي پارك ماشين عروس در نظر گرفته باشند. نمونه كارها را به‌طور دقيق مشاهده فرماييد و سنخيت آن‌ها را با آنچه در نظرتان هست بسنجيد. از داشتن جواز كسب و «عضويت اتحاديه عكاسي  آن‌ها مطمئن شويد زيرا شما خصوصي‌ترين عكس‌ها و فيلم‌هايتان را به آن‌ها مي‌سپاريد پس از محفوظ بودن آن‌ها اطمينان يابيد. مورد ديگر قرارداد كتبي هست. آتليه عروس معتبر حتماً با شما قرارداد كتبي مي‌بندد.
_ چه‌كارهايي در هنگام برگزيدن آتليه موردنظر انجام بدهيم؟

راجع به بودجه و مواردي كه كم‌وزياد مي‌شوند و هزينه‌هاي آن‌ها به گفتگو بپردازيد. قرارداد را مطالعه فرماييد و دقت كنيد كه تمامي موارد ذكرشده در قرارداد نوشته‌شده باشد. هم‌چنين يك نسخه از آن را نزد خود نگه‌داريد. در انتخاب آتليه موردنظر صرفاً به نمونه كارهايي كه مي‌بينيد بسنده نكنيد. چيزي كه بسيار حائز اهميت است و كمتر زوج‌هايي به آن اهميت مي‌دهند، خود افراد كادر پشتيباني و اجرايي آن آتليه عروس مي‌باشند. استرس داشتن شما در روز عروسي بسيار طبيعي هست و به خاطر داشته باشيد تنها افرادي كه از ابتدا تا انتهاي مراسم با شما همراه هستند تيم آتليه و فيلم‌برداران مي‌باشند. كساني را برگزينيد كه مي‌توانيد با آن‌ها ارتباط برقرار كنيد. اين افراد مي‌توانند علاوه بر اين‌كه با وقت‌شناسي خودكارهايتان را به بهترين نحو و سروقت انجام دهند و استرسي به شما وارد نكنند، آرامش‌بخش دل‌هايتان نيز باشند.
انتخاب آتليه يكي از پراهميت‌ترين موارد هست. در انتخاب آن بيش از ساير موارد حساسيت به خرج دهيد. زمان مناسبي را صرف ديدن نمونه كارها به‌طور كامل كنيد و در خصوص تمامي مواردي كه به ذهنتان مي‌رسد و ما نيز به آن اشاره كرديم به صحبت با آن‌ها بپردازيد. سبك‌كاري و هم‌چنين روش انجام كارهايشان موردبررسي قرار دهيد.

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.