هفت روش جهت عكاسي فشن بهتر از عكاس فشن معروف آدريانا كورسيو

بسياري از عكاسان كه در زمينه عكاسي فشن و مد هم فعاليت دارند، به راهنمايي نياز دارند تا جزئيات را به طور مناسب كنار يكديگر قرار دهيد. حقيقت اين است كه عكسي كه از لحاظ فني 100 درصد صحيح است را بگيريد ولي عناصري كه باعث ارزشمند شدن آن شود را نداشته باشيد.چند روز پيش كه به وب سايت عكاس فشن و مد، آدريانا كورسيو آمدم به شدت تحت تاثير كيفيت بالاي او قرار گرفتم و ساعت ها مشغول تماشاي آن ها بودم. در ادامه 7 روش جهت عكاسي فشن از زبان خود اين عكاس را مي خوانيم. با مطلب عكاسي كودك همراه شويد.

عكاسي فشن
1. آماده سازي

عكاسان حرفه اي بدون داشتن ايده هاي واقعي از چيز هايي كه مي خواهند بدست آورند به يك جهت حركت نمي كنند. امروزه كتاب هاي بسياري براي نور پردازي، آرايش، مدل مو، حالت ها، ژست ها و ويرايش عكس ها موجود مي باشد كه شما را در تبديل شدن به يك عكاس بهتر كمك مي كند . باعث مي شود كه ديد شما براي عكاسي فشن وسيع تر شود.
2. در عكاسي فشن تفكر خودتان را داشته باشيد

در صورت كار كردن در صنعت مد و فشن،گروه هاي مختلفي از آرايشگران و طراحان را خواهيد ديد كه مي توانند به شما ايده ها و پيشنهاد هاي مفيد و جالبي را ارائه دهند. اين ها مي تواند در تفكر شما تاثير بگذارد و شما مي توانيد در عكاسي از آن ها الهام بگيريد اما هميشه سعي كنيد كه در عكاسي، مخصوصا عكاسي فشن فكر و زاويه ديد خودتان را داشته باشيد.

عكاسي فشن
3. بگرديد و بيشتر بگرديد!

در زمان عكاسي سعي كنيد از تمام زاويه هاي ممكن عكاسي كنيد. عكس بگيريد و جا به جا شويد چون عكس هاي خاص از يك زاويه پيدا نمي شوند شما بايد آن ها را پيدا كنيد!
4. مدير باشيد

در عكاسي فشن مدل هايي هستند كه زياد نياز به مديريت و راهنمايي ندارند و كار كردن با آن ها لذت عكاسي را دو چندان مي كند اما نقطه مقابل آن ها هم ممكن است وجود داشته باشد پس سعي كنيد در عكاسي فشن مدير باشيد تا عكس هاي زيباتري خلق كنيد.

عكاسي فشن
 5. قوانين را بشكنيد

جمله معروف “قوانين براي شكسته شدن است” گواه اين نكته است. براي ثبت تصاوير خاص در عكاسي فشن حتما نبايد طبق قوانين پيش برويد و مثلا روشنايي و كنتراست در فرم استاندارد باشد. روي قوانين عكاسي پا بگذاريد، به دنبال چيز هاي جديد باشيد و حتما شگفت زده خواهيد شد.
6. هرگز از عكاسي دست نكشيد

هر زمان و هر كجا عكاسي كنيد.هر ثانيه اي كه عكاسي را متوقف مي كنيد، “مغز عكاسي” شما شروع به ناپديد و تنبل شدن مي كند، شما انرژي و خلاقيت تان را از دست مي دهيد و پس از آن ممكن است اين حس به شما دست بدهد كه شايد به اندازه كافي براي عكاسي مناسب نيستيد اما اگر مدام عكاسي كنيد به اين مشكلات بر نخواهيد خورد. اگر هم آتليه عكاسي بارداري داريد باز هم اين مطلب براي شما مفيد است.

عكاسي فشن
7. اعتماد به نفس داشته باشيد

شما بايد به خودتان و كارتان باور داشته باشيد. بهترين راه يادگيري اين است كه خودتان را كامل در آن قرار دهيد و نبايد از خراب كاري بترسيد!  چون واقعيت اين است كه شما در اوايل عكاسي تان به ناچار خراب كاري خواهيد كرد اما مشكلي نيست و در واقع اين مسئله خويي است چون باعث يادگيري و رشد شما مي شود. هر دفعه كه شما اشتباه مي كنيد شما چيزهاي زيادي ياد مي گيريد و دفعه بعد عكس بهتري مي گيريد.

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.