عكاسي كودك و نوزاد، چه زمان‌ هايي به آتليه برويد؟

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسي كودك و نوزاد، چه زمان‌ هايي به آتليه برويد؟

ويژگي‌ها و شرايط خانواده‌هاي امروزي با خانواده‌هاي قديمي و نسل‌هاي گذشته تفاوت‌هاي اساسي دارد. از تعداد فرزندان كه به ندرت از ۲ فرزند بيشتر مي‌شود تا نحوه تربيت بچه‌ها اما در ميان سنت‌ها و كارهاي گذشتگان، يك رسم ساده و دوست داشتني وجود داشت كه امروزه در ميان موبايل‌هاي دوربين‌هاي دار و دوربين‌هاي ديجيتال با حافظه‌هاي بالا فراموش شده است؛ حالا ديگر در كمتر خانواده جواني، آلبوم خانوادگي وجود دارد؛ با وجود اين كه صدها و حتي هزاران عكس از دورهمي‌ها، مناسبت‌ها و روزمرگي خانواده وجود دارد اما عكس‌ها در حافظه گوشي موبايل و كامپيوتر محبوس شده‌اند و كمتر زماني ورق مي‌خورند.
 
در حالي كه داشتن آلبوم خانوادگي، سنت زيبا و دوست داشتني است كه كاش فراموش نمي‌شد. اين روزها امكانات بيشتري براي ساختن آلبوم‌هاي خانوادگي جذاب و زيبا وجود دارد. تعداد اتليه‌هاي فعال در سطح شهر بيشتر شده و شما مي‌توانيد با كمك تيم‌هاي حرفه‌اي كه در اين حوزه فعاليت مي‌كنند، براي خانواده شاد و خوشبخت خودتان يك آلبوم واقعي بسازيد. يك آلبوم واقعي نه مجازي كه بتوانيد خاطرات خوش رفته را ورق بزنيد.
 
امكان رفتن به آتليه كودك براي  داشتن عكس‌هاي حرفه‌اي به صورت روزانه ميسر نيست و براي تدارك چنين آلبومي بايد بدانيد چه مقاطعي در آتليه عكاسي كنيد. بي‌شك براي ازدواج و شروع زندگي مشترك خود عكاسي كرده‌ايد و عكس‌هاي خوبي از شروع با هم بودن‌تان در اختيار داريد. مقطع بعدي دوران بارداري شماست.
 
بچه‌ها كنجكاوند تا بدانند پيش از وردشان زندگي شما چگونه بوده است و چه قدر منتظر آمدن‌شان بوديد؟ با تهيه عكس‌هاي شاد از دوران بارداري، حس خوب‌تان را براي بچه‌ها ثبت كنيد. بهترين زمان براي مراجعه به آتليه و عكاسي بارداري، ۸ ماهگي است؛ زماني كه شكم شما برآمده شده، ماه‌هاي سخت اول بارداري را پشت سر گذاشتيد و امادگي لازم براي عكاسي را داريد.
 
بعد از عكاسي بارداري، خيلي زود بايد به اتليه برگرديد چون عكس‌هاي نوزادي بهتر است در ۱۵ روز اول تولد گرفته شود. هر چند اين كار در روزهاي اول سخت به نظر مي‌رسد اما تا فرزند شما چهره نوزادي‌اش را از دست نداده، اين تصوير را ثبت كنيد.
 
از اينجا به بعد دست شما بازتر است و مي‌توانيد با نوپا شدن يا همزمان با جشن تولد يك سالگي كودك به اتليه برويد اما توصيه ما به شما اين است كه تولدها را جدي بگيريد و سعي كنيد هر سال از تولد فرزندتان يك عكس خوب و خاص بسازيد. تهيه چنين عكسي، در هياهوي تولد چندان ميسر نيست. بهتر است چند روز قبل از تولد، اين عكاسي را در اتليه انجام دهيد. اگر به اتليه مجهز و حرفه‌اي مراجعه كنيد، ماكت كيك هم در اختيار شما قرار مي‌دهند تا عكس كاملا حال و هواي تولد داشته باشد. براي چنين عكس تولدي مي‌توانيد از اتليه عكس سويل استوديو كمك بگيريد.
آتليه سويل استوديو بدون دريافت مبلغي براي ورودي و داشتن تيم حرفه‌اي كه با شرايط عكاسي از كودك آشنا هستند، فرصت داشتن آلبوم خانوادگي رويايي و خاص را براي شما فراهم مي‌كنند.
منبع:
ني ني بان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.