با بهترين اپ هاي ويرايش عكس همراه باشيد قسمت دوم

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

با بهترين اپ هاي ويرايش عكس همراه باشيد قسمت دوم

Snapseed
قيمت: رايگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندرويد
مگر مي‌توان ليستي از ۱۲ اپليكيشن ويرايش عكس معرفي كرد و نرم افزار محبوب اسنپ‌سيد (Snapseed) را در ميان آن جاي نداد؟! اپليكيشن اسنپ‌سيد، محصولي قدرتمند و محبوب است كه توسط كمپاني گوگل براي اندرويد و iOS عرضه شد و در همان روزهاي اول، توانست به جايگاه واقعي خود دست پيدا كند. اسنپ‌سيد در ميان علاقه‌مندان به دنياي عكاسي، محبوبيت خاصي دارد و با دارا بودن مجموعه‌اي از ابزارهاي متنوع و كاربردي، يكي از بهترين نرم افزارهاي موجود در اين زمينه به شمار مي‌رود. عكاسي بارداري

از مهم‌ترين ابزارهاي در دسترس در اپليكيشن اسنپ‌سيد مي‌توان به مواردي همچون: ابزار اصلاح ايرادات تصاوير، براش‌هاي گوناگون، فيلتر‌هاي متعدد، قاب‌هاي زيبا، افكت‌هاي اچ‌دي‌آر (HDR)، تار كردن قسمتي از تصاوير، بهبود فوكوس و بسياري ديگر از اين دست امكانات اشاره كرد.آتليه بارداري
Photo Editor by Aviary 

قيمت: رايگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندرويد

اين اپليكيشن ويرايش عكس ، شما را قادر مي‌سازد كه همانند يك كاربر حرفه‌اي و خبره به ويرايش تصاوير خود بپردازيد. اپليكيشن ويرايش عكس مذكور، با دارا بودن ابزارهايي متنوع و كاربردي، توانسته محبوبيت خاصي را در بين كاربران در سيستم عامل‌هاي iOS و اندرويد كسب كند. از جمله ويژگي‌هاي محبوب اين اپليكيشن مي‌توان به امكان استفاده از فيلترها، قابليت هم‌پوشاني، ابزار تار كردن قسمتي از عكس، فوكوس روي قسمت‌هاي مختلف، حذف ايرادات تصوير و همچنين سفيد كردن دندان‌ها اشاره كرد. علاوه بر اين‌ها، شما مي‌توانيد قسمت دلخواه خود از تصاوير را كراپ كنيد و يا اينكه گزينه‌هاي ديگري همچون ميزان روشنايي، كنتراست و … را مطابق با سليقه خودتان تنظيم نماييد.

علاوه بر اين‌ها، شما مي‌توانيد با جلوه‌هاي زيباي گرافيكي، كپشن‌هاي دلخواه خود را بر روي تصاوير درج كرده و سپس آنان را به طور مستقيم در انواع شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.
Ampergram

قيمت: ۰٫۹۹ دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندرويد

اپليكيشن آمپرگرام و كاربران آن، فعاليت چشم‌گيري در شبكه‌ اجتماعي اينستاگرام دارند و عمده تمركز آنان بر بهبود مهارت‌هاي خلاقانه تايپوگرافي است. به طور دقيق‌تر، اپليكيشن آمپرگرام به شما اين امكان را مي‌دهد كه با استفاده از تصاوير اينستاگرام خود، تايپوگرافي‌هاي هنري خلق كنيد.
Lifecake

قيمت: رايگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندرويد

اپليكيشن لايف‌كيك، مخصوص والدين خلاق عرضه شده است! اگر شما نيز دوست داريد كه از روند رشد سني كودك خود، يك آلبوم عكس جذاب را خلق كنيد، اپليكيشن لايف‌كيك مي‌تواند اين كار را به آسان‌ترين شكل ممكن برايتان انجام دهد. در اين آلبوم عكس، شما مي‌توانيد يك جدول زماني از تصاوير فرزندان خود را ايجاد و از آن يك اسلايدشوي بي‌نظير بسازيد. شما مي‌توانيد تصاوير مربوط به فرزند خود را از حافظه داخلي و يا شبكه‌هاي اجتماعي مختلف نظير فيسبوك، پيكاسا و يا اينستاگرام به محيط برنامه وارد كرده و با درج اطلاعات دقيق از سنين مختلف، اين آلبوم عكس را به يك اثر هنري خاطره‌انگيز تبديل كنيد.

شما همچنين مي‌توانيد اين اسلايدشوي عكس زيبا را با ساير اعضاي خانواده و يا نزديكان خود به اشتراك بگذاريد تا آن‌ها نيز بتوانند از تماشاي تصاوير دلبند شما در اسمارت‌فون يا تبلت‌هاي خود لذت ببرند.
منبع:

عكاسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.