عكاسي از كودكان، يه فيگور قشنگ

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسي از كودكان، يه فيگور قشنگ

عكس‌هاي بي هوا؛ عكس‌هاي واقعي
دوران عكس‌هاي فيگوردار با نگاه‌هاي ميخ كوب شده و لبخندهاي مصنوعي تمام شده است؛ گذر زمان ثابت كرده، عكس‌هايي كه به جاي لبخند تنظيم شده، حسي واقعي را ثبت كرده‌اند، عكس‌هاي دلنشين‌تري بوده و هستند و با وجود گذشت زمان، قديمي و دوست نداشتي نمي‌شوند. واقعي بودن حس افراد در اين عكس‌ها باعث مي‌شود، با هر نگاه كردن به آن، حس و حال خوب آن لحظه‌ها زنده بشوند.
 عكاسي از كودكان هم از اين قاعده مستثني نيست؛ وقتي همان برق نگاه و همان لبخند شيرين روزهاي كودكي‌شان ثبت و ماندگار شود، هر چه قدر هم بزرگ شوند، عكس‌ها، خاطره آن روزهاي شيرين و فراموش نشدني را زنده مي‌كنند.
 
به همين دليل و براي اين كه ثبت كودكي زودگذر فرزندان‌تان طبيعي و با حسي واقعي انجام شود، بايد سراغ آتليه‌ كودكي برويد كه نشان داده در اين كار مهارت و دانش لازم را دارد. پيشنهاد ما براي كساني كه دنبال عكس‌هايي طبيعي و خاص از فرزندان‌شان هستند،
 
 عكاسي از كودكان، يه فيگور قشنگ
 
تيم عكاسي و فيلمبرداري آتليه سويل استوديو را اغلب خانم‌ها تشكيل مي‌دهند؛ تجربه نشان داده خانم‌ها سريع‌تر رابطه‌اي دوستانه وصميمانه با بچه‌ها برقرار مي‌كنند. احساس راحتي بچه‌ها در آتليه نقش كليدي در خوب و جذاب شدن عكس‌ها دارد؛ كاري كه خانم‌هاي عكاس در آن موفق‌تر هستند و لحظه‌هاي نب‌تري را ثبت و ضبط مي‌كنند.
 تيم عكاسي و فيلمبرداري سويل استوديو با تجربه‌اي كه دارند، ارتباط دوستانه و صميمي با بچه‌ها در سنين مختلف برقرار مي‌كنند و اين  باعث مي‌شود، بچه‌ها در مقابل دوربين معذب نباشند، خجالت را كنار بگذارند و شروع به بازي و خنده كنند  تا تيم عكاسي و فيلمبرداري بتواند عكس‌هاي خوبي از آنها بگيرند.

يك توصيه ديگر تا بتوانيد آلبوم عكس‌هاي زيبايي از فرزند يا فرزندان خود تهيه كنيد، انتخاب فضاي باز مثل باغ يا پارك براي عكاسي به جاي آتليه است. طبيعت اين فضاها و شور و هيجاني كه بازي در محيط آزاد در بچه‌ها ايجاد مي‌كند، باعث مي‌شود تا عكس‌ها زنده‌تر و جذاب‌تر باشند. فضاي آزاد، فضاي شاداب‌تري نسبت به آتليه دارد كه قطعا در جذابيت عكس‌ها موثر است.
 

به خصوص اگر بيش از يك فرزند داريد، عكاسي در فضاي باز را تجربه كنيد چون بازي كردن آنها در كنار هم و در طبيعت، عكس‌هاي بي‌نظيري را براي شما به يادگار مي‌گذارد. ما مي توانيم باغ و فضاهاي آزاد مناسب براي عكاسي را به شما معرفي كنند.

منبع:

ني ني بان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.