عكاسي نوزاد قبل از 5 ماهگي

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسي نوزاد قبل از 5 ماهگي

چند روز پس از به دنيا آمدن كودك را نيز مي توان به تصوير كشيد. عكاسي نوزاد به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد از همان لحظات ابتدايي به دنيا آمدن كودك خود خاطرات بسياري را به ثبت برسانيد. عكاسي كودك به شاخه هاي مختلفي تقسيم مي گردد كه عكاسي نوزاد چند روز پس از زايمان را نيز شامل مي گردد.

بهترين زماني كه شما مي توانيد به عكاسي نوزاد بپردازيد بين 7 تا 12 روزگي كودك شما مي باشد. در اين زمان شما مي توانيد شاهد حركات دست و پاي كودك خود باشد و همچنين خواب كودك نيز كمتر مي گردد. البته آتليه عكاسي كودك سويل استوديو اين نكات را خود با توجه به سن و حركات كودك در نظر خواهد گرفت.

عكس كودك را مي توان در زماني كه او خواب است و عكس العمل كمتري به نور، رنگ و صدا دارد نيز به انجام رساند كه در اين حالت شاهد ثبت عكس هاي خاصي از سوي عكاسي كودك خواهيد بود.

شما به دو صورت مي توانيد عكاسي از نوزاد خود را به انجام رسانيد:

عكاسي در آتليه  كودك

عكاسي در منزل

عكاسي در آتليه در كنار دكورهايي كه براي اين منظور به كار برده مي شود مي تواند عكس هاي به ياد ماندني را براي شما به همراه داشته باشد. در آتليه عكس كودك مي توان با آرامش خاطر عكس ها را طبيعي تر جلوه داد.

البته براي برخي از مادرها و گذراندن دوران بارداري و زايمان به سختي صورت مي پذيرد و امكان حضور در آتليه عكاسي را ندارند كه در اين صورت تيم عكاسي مي تواند با همراه داشتن وسائل و دكورهاي مورد نياز براي عكاسي نوزاد اين امكان را براي شما فراهم آورند تا ثبت لحظات خاطره انگيز و ديدني فرزندتان از دست نرود.

پس از عكاسي قبل از يك ماهگي مرحله بعدي عكاسي در سنين 4 تا 5 ماهگي مي باشد. در اين دوران مي توان قابليت هايي را از كودك مشاهده نمود كه بسيار شيرين و دوست داشتني مي باشد.

در اين دوران مي توان دنبال كردن اصوات، هماهنگي نسبي بين عضلات و ديگر توانايي هاي كودك را شاهد بود كه اين اتفاقات مي تواند از كودك سوژه نابي براي عكاسي كودك بسازد.

شما مي توانيد براي گرفتن وقت عكاسي در اين زمان از كارشناسان ما در آتليه عكس كودك سويل استوديو مشاوره دريافت نماييد.

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.