طراحي آلبوم و طراحي دكور كودك

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

طراحي آلبوم و طراحي دكور كودك

كاربردي كه براي آتليه عكس كودك تعريف شده است تنها ثبت نمودن شات هايي از كودك و چاپ آن ها نمي باشد. ساخت يك لايف استايل سبكي مي باشد كه ما براي عكاسي كودك در نظر گرفته ايم. اين كار موارد مختلفي را در بر خواهد گرفت.
حسي را كه فرزند در والدين ايجاد مي نمايد باعث مي گردد تا پدر مادر در تكاپو باشند تا بهترين امكانات را براي وي فراهم آورند تا باعث رشد و نمو كودك گردد. اما مسئله اي كه ممكن است در آينده شما را با پشيماني مواجه گرداند ثبت نكردن لحظات سپري شدن فرزند شما مي باشد. فرزند شما اين لحظات را فقط يك بار سپري مي نمايد پس مي توانيد اقدام به ثبت اين لحظات توسط آتليه عكس كودك صائمه نماييد.
پكيج هايي كه براي ثبت لحظات فرزند شما وجود دارند عبارتند از:
عكاسي بارداري
عكاسي نوزاد
عكاسي كودك در سنين مختلف
عكاسي تولد كودك
عكاسي كودك در منزل
طراحي آلبوم كودك
طراحي دكور تولد كودك

براي طراحي و ساخت آلبوم عكس كودك مي بايد هنر و تجربه را در كنار يكديگر قرار داد تا بتوان نتيجه دلخواه را كسب نمود. آتليه عكس كودك با تجربه اي چندين ساله و آشنايي با اديت، ويرايش مناسب عكس ها و سليقه مي تواند طراحي آلبوم عكس كودك را به زيبايي همراه با ذوق و هنر كه از فاكتورهاي اصلي اين كار مي باشد به انجام رساند.

يكي موارد مهم كه از الزامات عكاسي كودك مي باشد دكور عكس كودك مي باشد. براي مناسبت هاي مختلفي طراحي دكور كودك صورت مي پذيرد اما مهم ترين اتفاقي كه براي كودك در دوران زندگي مي افتد تولد كودك مي باشد. عكاسي كودك را مي توان با طراحي دكور تولد كودك كه توسط تيم آتليه عكس كودك صائمه انجام مي پذيرد به انجام رساند.
آغاز كار طراحي دكور مراسم تولد كودك با تعيين تم رنگي توسط والدين مي باشد سپس اجراي آن با استفاده از وسائل منحصربه فرد صورت مي پذيرد. اين طراحي به صورت خاص انجام مي گيرد و نمونه آن را در هيچ جايي نخواهيد يافت. طراحي دكود تولد كودك را مي توان در سالن و يا به درخواست والدين در منزل نيز به انجام رساند.

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.