عكاسي كودك قبل از يك سالگي

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسي كودك قبل از يك سالگي


يكي از خصوصياتي كه عكاسي كودك از آن برخوردار مي باشد اين است كه اين رشته عكاسي به بخش هاي مختلفي تقسيم مي گردد كه هريك از اين بخش ها داراي هيجان و لذت هاي خود مي باشد. از بخش هاي اصلي در عكاسي كودك مي توان به عكاسي بارداري / عكاسي نوزاد / عكاسي نيوبورن و عكاسي كودك كه در سنين مختلف كودك انجام مي پذيرد اشاره نمود.

يكي از سنيني كه در آن عكس كودك انجام مي پذيرد سن 6 تا 7 ماهگي مي باشد. با تغييراتي كه در توانايي هاي فيزيكي و هوشياري آن ايجاد مي گردد عكاسي كودك در اين سن را جذاب و جلوه خاصي به عكس كودك مي بخشد.

كودك شما در اين سن توانايي نشستن را درمي يابد و يا اينكه بر روي سينه خود بلند شود. در اين سن مي توان تنوع بيشتري را براي عكاسي كودك ايجاد نمود و همچنين از عكس هايي كه خوابيده برداشته مي شود رها مي گرديم. عكاسي نوزاد در اين سن مي تواند با تعادل نسبي كه از آن برخوردار مي گردد بهبود يابد.


يكي از بهترين موقعيت هايي كه در عكاسي نوزاد در سن 6 تا 7 ماهگي وجود دارد خوابيدن نوزاد در حالت دمر مي باشد كه در اين بازه سني امكانپذير خواهد بود.

يكي ديگر از سنيني كه بايد در آن ثبت خاطرات به صورت دقيق و حساس صورت پذيرد عكاسي نوزاد در سن 8 تا 10 ماهگي مي باشد. براي اين منظور شما مي توانيد با تيم آتليه عكاسي كودك سويل استوديو كه تجربه اي چندين سااله را در اين زمينه دارا مي باشد انتخاب نماييد.

يكي از مناسب ترين دوران براي عكاسي كودك در اين سن مي باشد. پيدايش دندان نوزاد حالت هاي خاص و زيبايي را به وجود مي آورد. در اين زمان همچنين مي توان جشن دندان نز براي كودك برگزار نمود كه عكس هاي مي تواند با دكورهاي زيبايي همچون كيك دندان، خمير دندان و همچنين مسواك انجام گيرد.

فيگورهاي جذابي را نيز مي توان براي عكاسي كودك در زماني كه كودك با وسائلي چون مسواك و خميرندندان بازي مي كند ايجاد نمود. شما در اين دوران با ايستادن نوزاد نيز روبه رو خواهيد بود كه يكي از بهترين حالات وي براي عكس كودك مي باشد.
شما مي توانيد بهترين خدمات و بهترين كيفيت را توسط آتليه عكس كودك سويل استوديو دريافت نماييد و همچنين قبل از آن نيز مي توانيد براي مشاوره تماس گرفته تا براي شما بهترين زمان عكاسي از كودك در نظر گرفته شود.

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.