عكاسي از كودكان، زمان مناسب كي است؟

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسي از كودكان، زمان مناسب كي است؟

در دنياي امروز، تخصص حرف اصلي را مي‌زند؛ اين يك جمله كليشه‌اي است اما بايد هر چند وقت يك بار به خودمان گوشزد كنيم تا براي هر كاري سراغ نيروي متخصص و حرفه‌اي بريم؛ مثلا اگر شما به تازگي صاحب نوزادي شديد يا شرف پدر و مادر شدن هستيد، بايد در كنار تمام دغدغه‌هايتان به يك آلبوم حرفه‌اي براي كودك‌تان فكر كنيد تا بعدها بتواند شور و حال شما در اين لحظات را حس كند. براي اين كار مثل خريد يك وسيله برقي سراغ يك برند شناخته شده مثل آتليه عكس كودك سويل استوديو برويد تا دلبرانه‌ترين لبخند كودك‌تان را ثبت كنيد. كادر حرفه‌اي آتليه عكس كودك آسمان به شما مي‌گويند بهترين عكاسي چه زماني و در چه شرايطي بايد انجام شود تا آلبوم رويايي تان را بسازيد.

عكاسي بارداري
بهترين زمان عكاسي هفته ۲۸ تا ۳۲بارداري است؛ مگر اين كه شكم شما دير بزرگ شود كه در اين صورت بايد يكي دو هفته ديگر صبر كنيد. براي عكاسي بارداري لباس‌هايي به همراه داشته باشيد كه شكم شما در آن مشخص باشد و چند تا از لباس‌هاي نوزادي كودك‌تان هم همراه ببريد. كفش نوزاد را از قلم نيدازيد. 

عكاسي نوزادي 
بهترين زمان عكاسي نوزادي ۴ تا ۱۴ روزگي است چون هر چه قدر خواب نوزاد عميق‌تر و جثه او كوچك‌تر باشد، امكان خلق ژست‌هاي جذاب بيشتر است. براي اين كه به اهميت خواب عميق نوزاد براي عكس‌هاي خاص پي ببريد،‌ نگاهي به نمونه عكس‌هاي آتليه آسمان بيندازيد.
بهترين زمان عكاسي، سن مناسب كودكان
براي داشتن يك آلبوم بي نقص و كامل تا قبل از يك سالگي بهتر است ۳ دوره عكاسي براي كودك خود در نظر بگيريد كه اين ۳ مقطع عبارتند از : 
- ۴ تا ۶ ماهگي كودك كه مي‌تواند روي سينه بلند شود.
- ۸ تا ۹ ماهگي كه مي‌تواند بدون كمك بنشيند.
- ۱۱ تا ۱۳ ماهگي كه عكاسي تولد يك سالگي را شامل مي‌شود و مي‌توان در حالت‌هاي ايستاده هم عكس گرفت. 
با انتخاب اين زمان‌ها، شما از مهم‌ترين تغييرات فرزندتان عكس داريد. براي اين كه از انتخاب آتليه آسمان به عنوان مركز تخصصي عكاسي كودك مطمئن شويد، نگاهي به عكس‌هاي كودك اين آتليه بيندازيد. 
بهترين زمان عكاسي، سن مناسب كودكان
عكاسي خانوادگي 
حالا كه تا آتليه مي‌رويد، بهتر است عكاسي خانوادگي را هم به برنامه خود اضافه كنيد اما قبل از مراجعه با دوستان آتليه عكس كودك آسمان صحبت كنيد تا شما را براي انتخاب بهترين لباس راهنمايي كنند مثلا بهتر است از انتخاب لباس‌هايي با طرح‌هاي پرگل و شلوغ خودداري كنيد و سراغ رنگ‌هاي ملايم مثل كرم،‌آبي روشن، صورتي كم رنگ و... برويد. دوستان آتليه عكس كودك براي چاپ و تهيه عكس‌ها پيشنهادات مختلفي از چاپ تكي تا تهيه تنديس از دست و پا پيش روي شما مي‌گذارند كه ليست كامل اين خدمات را مي‌توانيد در آدرس زير ببينيد. 
 بهترين زمان عكاسي، سن مناسب كودكان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.