عكاسي نوزاد همراه مادر، پدر و حيوانات خانگي

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

عكاسي نوزاد همراه مادر، پدر و حيوانات خانگي

براي عكاسي نوزاد ان با سليقه و نظرات عكاس و والدين مي توان عكاسي در فضاي باز,  آتليه عكاسي و يا منزل را انتخاب كنيد.

اگر در فضاي باز عكاسي نمي كنيد حتما در چند عكس از المان هاي طبيعي مانند چوب,گل ها و برگ ها استفاده كنيد و جذابيت عكس ها را افزايش دهيد.

ايده عكاسي نوزادان

مي توانيد يكي از عكس هاي نوزاد را در مزكز كادر قرار بدهيد و عكس هاي گرفته شده از اعضاي بدن نوزاد را در اطراف عكس اصلي گذاشته و يك ميكس بسيار جالب تهيه كنيد.

ايده عكاسي نوزادان

از عكس هاي سياه و سفيد غافل نشويد. اين عكس ها هميشگي بوده و جلوه خاصي دارند. همچنين مي توانيد ميكس بسيار زيبايي از عكس هاي سياه و سفيد و رنگي داشته باشيد.

ايده عكاسي نوزادان

مي توانيد به سليقه خود همزمان از چند رنگ پارچه يا پتو در عكس استفاده كنيد و تركيب رنگ ها را به نمايش بگذاريد.

ايده عكاسي نوزادان

براي متفاوت بودن عكس ها بايد خلاق باشيد. استفاده از سطل هاي فلزي بجاي سبد هاي حصيري رايج, ايده جالبي بنظر ميرسد. درون سطل را با پتوهاي نرم بپوشانيد و راحتي و امنيت نوزاد را بررسي كنيد.

ايده عكاسي نوزادان

حضور حيوانات خانگي در عكس هاي نوزاد نتيجه كار را زيباتر مي كند. هماهنگي رنگ زمينه عكاسي رنگ حيوانات و پارچه هاي بكاربرده شده را در نظر داشته باشيد.

ايده عكاسي نوزادان

گرچه نوزاد اكثر زمان عكاسي را خواب هستند و كار هم ساده تر است ولي سعي كنيد حتما از زمان بيداري و چشمان باز آن ها هم عكسبرداري كنيد. فراموش نكنيد كه نور فلاش براي چشمان نوزادان مضر است.

ايده عكاسي نوزادان

ميتوانيد با ميكس عكس هاي پدر و مادر در يك كادر جذابيت بيشتري به كار ببخشيد. هنگام عكاسي حالت هاي مختلف را امتحان كنيد و از لبخند هاي مصنوعي بپرهيزيد.

 

منبع:

راديو كودك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.