نكات عكاسي از كودك

آتليه كودك | آتليه نوزاد | آتليه بارداري

نكات عكاسي از كودك

 در عكاسي از كودك داشتن بك گراند ساده الزامي است. همچنين تركيب بندي منظم، نورپردازي نرم و رعايت كنتراست هاي رنگي مناسب نيز تاثير فوق العاده اي در ثبت عكس دارند. نكته ي مهمي كه در اينجا بايد به آن توجه شود نشان دادن معصوميت كودكان در عكس ها است. در اين زمينه خلاقيت عكاس و تجربه او در زمينه عكاسي از كودك بسيار مفيد ميباشد.

نكته مهم ديگر در زمينه عكاسي از كودك ارتباط گرفتن با اوست. قبل از عكاسي و همچنين در حين عكاسي سعي كنيد با او صحبت كنيد. در اين صورت هم مي توانيد پي به شخصيت او برده و آن را در ثبت پرتره ها لحاظ كنيد و هم مي توانيد از ميزان استرسي كه در كودك ايجاد ميشود بكاهيد.

براي عكاسي از كودك در آتليه كودك داشتن صبر و تحمل نكته اي كه بايد آن را در خود تقويت كنيد. ممكن است كودك ژست هايي را كه شما مد نظر داريد را به راحتي نگيرد و عكاسي شما حتي تا چند روز به طول انجامد. بنابراين صبر و شكيبايي در عكاسي از كودك ميتواند كليد موفقيت شما در انجام اين كار باشد.

در عكاسي از كودكان داشتن عكس العمل سريع حرف اول را ميزند. بهترين ژست ها ممكن است در كسري از ثانيه به وجود آيد. بنابراين سعي كنيد هوشيار باشيد و سرعت خود در عكاسي از كودك را بالا ببريد.

اگرچه كه امروزه عكاسي از كودك در فضاي باز بسيار مورد توجه است ولي در كشور ما عكاسي در استديو مورد اسقبال بيشتري قرار ميگيرد و والدين دوست دارند تعدادي عكس ژست دار از فرزندانشان داشته باشند.

منبع:

گوگل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.